Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2009 18:34 - неща които мъжете биха искали жените да знаят
Автор: silveto0 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1243 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2009 18:40


1. Защитавайте гледната си точка. Това ни прави горди, дори и ако някой мисли че грешите.
2. Изглеждаш готино в маратонки и къси панталонки. И с онова горнище на ленти с голите раменца.
3. Ако мислиш, че засилвам колата сега, трябва да ме видиш как карам, когато не си в колата.
4. Ако наистина се интересувате от нас, не се правете на недостъпни.
5. Пазаруването е дреболия, а не дейност, която трябва да отнема цял ден.

6. Не е необходимо да ми задаваш какъвто и да е въпрос през вратата на банята, когато аз съм вътре. Обичам те по-малко с всяка сричка, която издадеш по този начин.
7. Аз съм готин за теб, а не за сестра ти, твой приятел или колега.
8. Моите приятели мъже. Не само няма да ги сменя, но и не искам да ги коментираме.
9. Не се страхувай да оставиш настрана грима. Естественото е по-секси.
10. Оставете веждите си на мира. Оскубани не са хубави.
11. Можете да правите секс с нас по всяко време, когато пожелаете. Говоря сериозно.
12. Аз не питам за посоката, защото се наслаждавам на шофирането. Където и да карам.
13. Мастурбирането е просто упражняване за голямата игра. Поддържа формата.
14. Ние имаме нужда от прегръдки и хващане за ръчичка също. И не, това не винаги трябва да води до секс.
15. Но вие можете да правите секс с нас по всяко време, когато пожелаете. Споменахме ли ви за това?
16. Няма по-добър звук на света от този който ти издаваш, когато достигаш оргазъм.
17. Въпреки, че звукът, който излиза от ауспуха на Порше Бокстер е дяволски приятен също.
18. Наистина не си добра в преструвките.
19. Ако предложа да ти помогна, докато станеш готова, това означава че  закъсняваме.
20. Никога не се съгласявай с предложението  ми по-горе и не ме моли да ти помагам. Почти сигурно е че ще объркам нещо и ще закъснеем още повече.
21. Когато ни се обаждате по време на работа “просто за да си говорим,” ние не ви слушаме, а си проверяваме електронната поща.
22. Пролетта за нас означава много мацки с поли.
23. Мацки, които пият бира са готини. Още по-готини са мацки, които пият бира и гледат футбол. Най-готини са мацки, които ни купуват бира по време на футболния мач.
24. Много си падаме по коси вързани на опашка.
25. Да бъдеш добра в леглото означава: а) ентусиазъм; б) чувство за хумор и понякога в) търпение.
26. Първият ни път? Ние сме толкова нервни, колкото сте и вие.
27. Да, аз наистина се смея гръмогласно в компанията на момчетата. И аз винаги ще го правя, приеми го.
28. Можеш да избереш филма, но ако имаш причина.
29. Не очаквай да провеждаме разговор чрез текстово съобщение, ако използваш думите “гола” и “чакам”.
30. Понякога се питаме защо другите жени биха искали да бъдат с нас много по-малко отколкото толкова удивителна жена като теб. Така че, благодаря.
31. Винаги когато готвите за нас, ние сме щастливи.
32. Ако успеете да вкарате гол от дузпа, ние просто ще се влюбим във вас.
33. Не, не мога да си спомня какво е казал той след това. Или тя. Или който и да е. Аз съм мъж, а не записвачка за дискове.


34. Никога не казвайте “Познавам те по-добре отколкото ти познаваш себе си”. Не е вярно.


35. Мъжете имаме остро чувство за надвиснала опасност. Звучи като “Мислиш ли, че тя е красива?”



Тагове:   неща,   мъжете,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silveto0
Категория: Забавление
Прочетен: 37876
Постинги: 28
Коментари: 5
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930